1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614807 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1932410

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
Smokey: Word!

Bara för att man inte reflexkräks vid varje misstag som laget gör innebär inte att man är en lallande fåne.
Som hyfsat vuxen har man ett ansvar att hantera sin ilska/besvikelse på ett någorlunda vettigt sätt. Är också förbannat ledsen och trött på dom obligatoriska häxjakter som bedrivs efter varje insläppt mål och torsk.
Tror också att det gagnar laget bättre om vi stöttar dom så gott vi kan. Vill man ha ett behagligt supporterliv är nog Timrå IK fel lag att stötta. Men det är charmigare att åka berg- och dalbana än att glida på autobahn hela tiden.

Alltid rött, alltid rätt!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.