1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614812 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1932735

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
Tikkare: Gammal - jepp.
Löjlig - jajamen.
Men jag är hellre löjlig än en gnällig och sur gubbe.

Jag kan säga dig att jag skiter högaktningsfullt i om jag får några likes eller inte. Inte minst de från dig, det är bättre du ger dom till nån du gillar istället.
Likes får självbekräftelsejagande instagram-tomtar syssla med. Jag är som sagt, för gammal för sånt.

Jag försöker bara få folk att fundera lite. Hur kan jag som supporter stötta mitt lag på bästa sätt? Sen både förstår jag och accepterar att vi tycker olika där.

That's all!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.