Smokey: Säger ingenting om att en målvakt släpper in ett friläge, men det är inte ofta man får ta ett avslut så tidigt utan att behöva utmana målis mer. Hade varit bättre att satsat på Brattström och målis från HA. Sparat in pengar på en spetsback. Lätt att vara efterklok dock. Jag var uppspelt nör Svedberg blev klar, men tyvärr han håller inte för vårat Timrå. Svedberg hade säkert kunnat vara riktigt stabil i ett mer organiserat lag, men får inte ut sitt spel i Timrå tyvärr.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.