1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1937143

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2019-01-12
Jåkkinen: tio seniorbackar på kontrakt är ju självmord om du har liten budget. Tror nog Falken, Janne och Printz kostar mer än vad vi tror och förstår inte varför BÅDE Janne och Printz skulle in. Söderberg fyller noll funktion, skulle hitta ny klubb direkt. Gillar Drugge men får ju inte spela och skulle hita ny klubb dirr. Måste hända någonting på backsidan. Center är dock rimligt iom att det inte händer så mycket bakom Palmberg. Hoppas Rensfeldt kommer igång, men Olofsson ser ut att vara helt utan självförtroende. Bojjan och Emil kan slåss om tekningarna i fjärde.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2019-01-12
Backhandflipp: Söderberg är ung. Kanske skulle må bra av att spela lite HA. Tycker mig ändå se utvecklingsmöjlighet.

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2019-01-12
Backhandflipp: Absolut är det ett problem. Men pengamässigt blir det väl samma för man behöver väl inte betala dubbelt för dom som sitter på läktaren?:)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.