1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1937371

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2019-01-12
Sputnik: Att backsidan inte höll SHL-klass stod klart redan innan säsongen, värvningen av Jalle förändrade inte det. Jag fattar inte att det ska vara så svårt att inse och åtgärda. Jag måste vara ett geni som tidigt ser det ingen ansvarig tydligen ser. Minns frustrationen de sista säsongerna innan uttåget när vi så desperat saknade målskyttar. Vi var habila bakåt men ack så trubbiga framåt. A l l a såg det. Utom de med inflytande....eller så valde de att blunda. Nu är det åt andra hållet. Tydligt och klart som den renaste fjällbäck. Det är väl för fan bara att fixa!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2019-01-12
mikenomad: Styrelsen tycker tydligen att det är viktigare att ha 10-milj, i eget kapital än att satsa 2-milj och överleva i SHL. Satsa 2 och få 45- millar nästa år....Ganska bra avkastning!
Men dagens styrelse håller definitivt inte måttet, det visar inte minst denna otroligt misslyckade Aktie lansering. Pinsamt rent ut sagt!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.