Andersson: Wunderbaum. Schweppes Indian Tonic rinn lätt i kväll😁 Bra moral, bra inställning i en måstematch. Vi lägger oss inte ner o dör av säsongen i dressinen utan nu har vi kupe.
Rimligtvis bör självförtroendet få en knuff i rätt riktning. Hoppas spelare o ledarna utnyttjar det på bästa sätt.
Oj vilken vinst. Tänka sig att vi vann med 5-0 på bortaplan i SHL 😎 det trodde man inte för ett år sedan, dessutom utan Wedin och Törnqvist. Hoppas verkligen Drugge får börja spela kontinuerligt nu.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer