Andersson: Wunderbaum. Schweppes Indian Tonic rinn lätt i kväll😁 Bra moral, bra inställning i en måstematch. Vi lägger oss inte ner o dör av säsongen i dressinen utan nu har vi kupe.
Rimligtvis bör självförtroendet få en knuff i rätt riktning. Hoppas spelare o ledarna utnyttjar det på bästa sätt.
Oj vilken vinst. Tänka sig att vi vann med 5-0 på bortaplan i SHL 😎 det trodde man inte för ett år sedan, dessutom utan Wedin och Törnqvist. Hoppas verkligen Drugge får börja spela kontinuerligt nu.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.