Hyfsat oväntat, men sjukt jävla skönt! Faktiskt helt onervös i tredje (vilket så klart var en chimär - ett moramål och jag hade tuggat ner naglarna till knogarna). Svedberg, Svedberg...det är highs and lows där. Men jävlar vilka highs! Man kände verkligen att han skulle hålla nollan ikväll.
Nu är vi med! Längst bak, i sista vagnen men...vi är faen med! Så jävla respect att lämna säsongens - hittills - fetaste ödesmatch med 5-fuckin-0 på bortaplan. Cojones!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.