1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614790 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1940139

Sv: Mora IK - Timrå IK 2019-01-24
Kerstin_k: ja den såg man inte komma men det blir lätt så efter som vi enligt Mora spelarna har bättre lag på papperet 😆

Svarskommentarer

Sv: Mora IK - Timrå IK 2019-01-24
Hyfsat oväntat, men sjukt jävla skönt! Faktiskt helt onervös i tredje (vilket så klart var en chimär - ett moramål och jag hade tuggat ner naglarna till knogarna).
Svedberg, Svedberg...det är highs and lows där. Men jävlar vilka highs! Man kände verkligen att han skulle hålla nollan ikväll.

Nu är vi med! Längst bak, i sista vagnen men...vi är faen med! Så jävla respect att lämna säsongens - hittills - fetaste ödesmatch med 5-fuckin-0 på bortaplan. Cojones!

Hockey är en underbar sport!!1

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.