{8515}: Svedberg är i grunden en bra målvakt, jag är förvånad att han varit svag då man haft en offantligt bra utveckling på målvaktssidan sedan man värvade Peter Hirsch, det handlar nog mycket om självförtroende och dagsform i den frågan. Peter Hirsch ser jag för övrigt som ett grymt förvärv i skym undan, ser gärna ett långtidskontakt på den herren.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Peter Hirsch ser jag för övrigt som ett grymt förvärv i skym undan, ser gärna ett långtidskontakt på den herren.