1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614817 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1940182

Sv: Mora IK - Timrå IK 2019-01-24
{8515}: Det är nog mycket psykologi, Svedberg har ändå trappat ner från "nhl" drömmen och sen har det gått tungt vilket resulterar i en ond spiral typ - "håller jag på den här nivån?" och mycket går in. Skillnad från när jag minns Stefan Liv när han tog i princip allt i ett slutspel när han tyckte alla puckar såg ut som badbollar.

Svarskommentarer

Sv: Mora IK - Timrå IK 2019-01-24
Jockz: skrev detsamma i ett inlägg för ett tag sen. Svedbergs spel sitter i huvudet, då allt står rätt till finns det ingen målvakt i shl som kan mäta sig. Men flytten hem till Sverige satt nog och malde i det undermedvetna mer än förväntat.

Jag vill att svedberg ska veta att om han bara har huvudet i matchen så är han bäst!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.