1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614811 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1940183

Sv: Mora IK - Timrå IK 2019-01-24
Jockz: skrev detsamma i ett inlägg för ett tag sen. Svedbergs spel sitter i huvudet, då allt står rätt till finns det ingen målvakt i shl som kan mäta sig. Men flytten hem till Sverige satt nog och malde i det undermedvetna mer än förväntat.

Jag vill att svedberg ska veta att om han bara har huvudet i matchen så är han bäst!

Svarskommentarer

Sv: Mora IK - Timrå IK 2019-01-24
Det brinner nu. Hettan slår mot ansiktet, serien har äntligen börjat. Ja vi ligger sist. Men mina farhågor före säsongen målade upp ett betydligt värre, avsågat scenario. Det är inte troligt att vi undviker kval men vi är fan med i racet om att göra det. Kval då? Det är mer troligt än otroligt att vi överlever ett sånt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.