1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614817 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1940384

Sv: Mora IK - Timrå IK 2019-01-24
Om vi sätter gårdagens vinst i baksätet en stund, vad tror ni om matchen imorgon?

Resultatmässigt tror jag Timrå plockar en 3a med 3-2 där vi alla sitter på en hink framför tv för att inte skita ner soffan och kläderna i slutminuterna. Ser spelet ut som mot Mora förlorar vi dock, ska man va helt ärlig så hade vi en jävla tur. ALLA studsar var på vår sida igår.

Men spelar vi som vi gjorde första 50 mot malmö har jag svårt att se oss förlora mot något lag i shl.

Hoppas på nya äventyr av Bilmos baggins och skulle vara roligt om drugge får måla så han kan cementera sin plats i laget för resten av säsongen.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.