1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614823 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1940483

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2019-01-26
Drömde att vi vann med 2-1, Bratten stod och var fenomenal. Överlag imponerades hockey-Sverige över Timrås tighta försvarsspel.
Som ni förstår har jag inte för vana att drömma sanndrömmar så nån jinxvarning föreligger inte.

Önskedrömmar ägnar jag mig åt ibland dock.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2019-01-26
mikenomad:
Drömmar måste man få ha...
Helst positiva drömmar om Timrå IK...
Man kan ju inte såga dom längs med fotknölarna varje gång!!!!
Nu tar man sig en rejäl återställare och börjar sakta ladda inför kvällens drabbning!!
Och och framförallt så hälsar vi Filip Westerlund välkommen till klubben!!
Timrå IK...The Big Red MACHINE is back!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.