1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1940945

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2019-01-26
{8437}: Försöker att hålla tillbaka min negativa sida och hitta ngt positivt. Känns som att jag ska hålla min mörka sida borta från Hockeysnack ett tag.
Jobbigt som faan, som att gå på antabus. Fler borde prova....

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2019-01-26
Kulltorp: Din ljusare sida har dock sina poänger i resonemanget. Men som de flesta andra här ser jag ju att Svedberg inte är vår räddare i nöden. Jag blir närmast skräckslagen av tanken på honom som sista utpost i ett kval med alla nerver och allt som står på spel då. Jag tycker det börjar bli dags att spela in Bratten som 1:e-målis på allvar nu.

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2019-01-26
Kulltorp: Jag är gärna snabb att se positiva saker, men i dagsläget är det svårt även för den mest trogna optimisten.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.