Helt ärligt skulle vi haft en 10-12 poäng mer i serien med vårt spel. Vi är bättre än poängutfallet. Tyvärr har vi en förstakeeper som underpresterar (nej, allt är inte Svedberg fel). Men vi behöver en målvakt som kan vara bra i 2-3 matcher på raken inte en av 6-7.
Det som är bra dock är att vi fortfarande har häng och fortsätter vi spela bra kommer vi fixa både Mora och Örebro. Finns många poäng kvar att hämta i denna serie.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.