1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1941121

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2019-01-26
Knylan: Mkt möjligt. Grejen är väl att vi (och Nubben?) trodde vi värvat Messias som skulle skina såpass att försvarets brunfläckar skulle raderas. Nu var det inte riktigt så, Svedberg visade sig var klart mänsklig. Duglig och kompetent men ingen målvaktsgud.

För det är en sådan ett lag med det här försvaret behöver. El Nubbo satte alla slantar på en häst och det ser ut att spricka. Inte för att hästen är hamburgerkött utan för att tillbehören suger. Då tror jag i det här läget att det är svårare att hitta Mr fuckin överjävliga psykfenomen till vägg därbak än det är att stärka upp backsidan med en eller ett par rekorerliga backar av SHL-snitt.

För båda våra målisar håller SHL-klass, bara inte Fräls oss från ondo på egen hand-klass.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2019-01-26
Ja allt är så bra Dvärgar Nubben Freddan Målvakter haha. Gärna värva två små spelare inför kvalet max 159 67 kg backarna nu vi har är så jävla tunga starka så motståndarna tar omvägar för att inte få en handväska i skallen

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.