1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614831 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1941293

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2019-01-26
Öndulat: Freddan är ju helt fenomenal, att ni gick upp i SHL var en fantastisk bragd och att ni hänger med som ni gör i SHL med en liknande trupp som i HA är ju ingentig annat än en bragd det också.
Dessutom försöker ni ju faktiskt att lira en offensiv och publikvänlig hockey vilket Freddan skall ha en eloge för.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2019-01-26
{8399}: Hoppas inte vi får betala ett allt för högt pris bara för den "publikvänliga" hockeyn. Har man uddamålsledning i 3e perioden måste man kanske tråka ut motståndaren med lite NJ Devils hockey

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.