1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1941387

Sv: HV71 - Timrå IK 2019-01-29
Hälge: Skulle nog hellre sett Madsen som center i 4e med Boyce som ytter och EB som 13e.
Söderberg före Molinder som det verkar, inte mig emot.

Klockan går alltid så långsamt på matchdagar...

Svarskommentarer

Sv: HV71 - Timrå IK 2019-01-29
TIK-Lund: Peta Emil efter att ha gjort sin bästa SHL-match förra omgången?

Sv: HV71 - Timrå IK 2019-01-29
TIK-Lund: Om jag får vara lite tråkig skulle jag nog då peta olofsson i förmån för Blomberg i så fall. Tycker Blomman är värd att få komma upp lite högre i hiarkin då han varit bra senaste tiden.

Sv: HV71 - Timrå IK 2019-01-29
TIK-Lund: Oerhört tuff match, poäng ikväll är ren bonus!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer