1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1941390

Sv: HV71 - Timrå IK 2019-01-29
TIK-Lund: Om jag får vara lite tråkig skulle jag nog då peta olofsson i förmån för Blomberg i så fall. Tycker Blomman är värd att få komma upp lite högre i hiarkin då han varit bra senaste tiden.

Svarskommentarer

Sv: HV71 - Timrå IK 2019-01-29
Sputnik: Varför ville inte Nubben förlänga med Oscar Sundh nu igen?? Harvaldrig förstått varför man ratade honom...

Sv: HV71 - Timrå IK 2019-01-29
Sputnik: Tråkig!? Inte alls! Ingen dum tanke!

Sv: HV71 - Timrå IK 2019-01-29
Hur skötte sig F. Westerlund senast? Har inte sett nåt om honom...

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer