1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 194201

Sv: Avfärd mot Ö-vik
Chief: Sant min vän. Så sant som något. Å andra sidan har inte vi något Stadt eller Statt. Det har dom i Lule, Övik och Hudiksvall om jag inte missminner helt åt h-e. Där har arkitekten och kommunpamparna något att tänka på inför sin uppfräschning av Timrå Centrum. Å faktum är ju att Domustrappan inte längre existerar. Den finns bara i "folkmun"...*snyft*
Det blev för mycket spring i trappan och på Domustaket att dom kapade ner skiten. Ingenting är tydligen heligt längre. Minns att det kom en liten tårskvätt i mina ögon när det stod klart att rasket skulle rivas och Domustrappan bara bli ett begrepp. Det gjorde ont för en urtimråit att behöva se någonting så synonymt med Timrå såsom Domustrappan var försvinna...*usch*

Men här i GB:n lever för ALLTID Domustrappan kvar i våra hjärtan och är för evigt förevigad i vårt liv.

Amen.

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.