Inlägg: 1942165
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2019- 01-31
EXPLORERSMÅLAND: Nu är det dax att spotta i nävarna och ta nya tag. Vi får inte deppa ihop nu , nä nu stöttar vi våra krigare och tar tre poäng i kväll.
Vi är Timrå och vi ger aldrig upp..!!!
Vi är Timrå och vi ger aldrig upp..!!!
+ 10
Är glad att jag inte for dit...var iofs inte körduglig!
Skitsamma..
Vi höll tätt i sista perren iaf!!!
Lillörda och nu ser man fram mot nästa match imorgon kväll!!!
För det kan bar bli bättre!!!
De är bar och töm och glöm!!!
Imorgon VINN vi lätt!!!
Tills dess rinn det lätt...
Älska Timrå IK i vått och torrt och i med och i MOTGÅNG ALLTID!!!
Lall On Lall On...