roger_sundsvall: Haha jag som precis höll på att skriva att Collberg är så otroligt iskall just nu från situationen innan, sedan medans jag skriver så blir det först mål av Collberg. Collberg fortfarande är lika iskall ändå i slutändan
Ajja bra lir nu av göbbarna och nonchalanta DIF försvarare
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ajja bra lir nu av göbbarna och nonchalanta DIF försvarare