+ 1
Inlägg: 1942618
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2019- 01-31
The great one: Känns inte riktigt som Brattström tar chansen i den här matchen. Visst är djurgården flera klasser bättre än årets upplaga av Timrå IK men på 3-3 ligger han och simmar för länge. Har får en svår första räddning men sen ligger han kvar och bara tittar på med helt öppen kasse? Det måste vara desperation, det måste vara armar, klubba och ben som kastas i puckens riktning.
Å andra sidan, djurgården är tvåa i tabellen och har släppt in lika enkla mål som oss så helt nattsvart är det ju inte.
Å andra sidan, djurgården är tvåa i tabellen och har släppt in lika enkla mål som oss så helt nattsvart är det ju inte.
Ja ja, nästan skönare med 3-3. Nu kan vi inte tappa en till match i 3:e. Nu går vi för seger!