Inlägg: 1942628
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2019- 01-31
{8671}: På nått jäkla vänster ser det enda ut som backarna spelar lite annorlunda med Korvis mellan stolparna.
Tycker försvararna ger målvakten bättre möjligheter att ta pucken när Körven står.
Nån härinne var tidigare inne på att backarna nog inte litar på Svedberg på samma sätt, och det ligger nog något i det.
Djurgårdens offensiv är ju onekligen Sveriges bästa, än står det lika iallafall.
Tycker försvararna ger målvakten bättre möjligheter att ta pucken när Körven står.
Nån härinne var tidigare inne på att backarna nog inte litar på Svedberg på samma sätt, och det ligger nog något i det.
Djurgårdens offensiv är ju onekligen Sveriges bästa, än står det lika iallafall.
+ 1
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2019- 01-31
{8671}: Nu är det dags att dom visar att dom lärt sig nått av tidigare mindre roliga 3-e perioder.
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2019- 01-31
{8671}:
Han (Brattis) ville ju spela ut pucken men Larsson stod o sov i sekvensen innan. Sedan plockar Freddan in lagets sämste tekare och Janne täcker in pucken i tom bur... Men visst, han borde ju inte släppt in dom två första. Men som sagt vi måste ge han chansen nu så att han får komma in i detta med en fair chans.
Han (Brattis) ville ju spela ut pucken men Larsson stod o sov i sekvensen innan. Sedan plockar Freddan in lagets sämste tekare och Janne täcker in pucken i tom bur... Men visst, han borde ju inte släppt in dom två första. Men som sagt vi måste ge han chansen nu så att han får komma in i detta med en fair chans.
Å andra sidan, djurgården är tvåa i tabellen och har släppt in lika enkla mål som oss så helt nattsvart är det ju inte.