Herminator: alltså spelförståelsen på Ohlsson när han snor passet från Rensfeldt som hade blivit sopren och själv åker offside. Vi gör det inte lätt för oss...
{8671}: Men vet ni vad. Alla de som är kalla i kväll och som varit heta de senaste matcherna: Ohlsson, Törnkvist och Robot, väntar bara på att få peaka lagom till att Wedin är tillbaka så att vi kan explodera då och ta 3-poängare i resten av matcherna. Eller hur?
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer