TIK-Lund: Precis lika besynnerligt om vi inte skulle tappa matchen i slutminuterna. Nu är det dags för psykologhjälp! Och vill inte höra Freddans förklaring om vad dom måste bli bättre på efter matchen. Fy faaaan!
Nisse1: Helt klar behöver Timrå psykologihjälp. Malmö, Färjestad och nu Djurgården. Samma mönster och samma resultat! Skoj dock att Filip fick sätta två mål.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nu är det dags för psykologhjälp! Och vill inte höra Freddans förklaring om vad dom måste bli bättre på efter matchen. Fy faaaan!