1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1942802

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2019- 01-31
Kerstin_k: jag har i alla fall betalat vippaket för sista gången om inget ordenligt händer vid deadline. Och åker inte 30 mil *2 mer för att se 5-6 mål i baken gån på gång...

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2019- 01-31
Nisse på Mon: Kan verkligen Timrå IK, när man efter sju sorger och åtta bedrövelser äntligen går upp, inte värdesätta SHLplatsen mer, än att man på vinst och förlust undviker att FÖRSTÄRKA laget vid deadline? Och förresten hur är de 45 miljonerna spenderade?

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2019- 01-31
Nisse på Mon: Jag har lagt nära 50.000 i år på sittplatser, Ett antal Aktier och bil lotter.Men jag håller med dig, händer det inget av kvalitet på värvningsfronten så lägger jag skridskorna på hyllan, då får det vara nog.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.