Inlägg: 1943080
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2019- 01-31
Sputnik: Även om vi kommer få kvala är avslutningen av SHL hyperviktig. Blir det Leksand och AIK är 13 el 14 inte lika viktig dock men däremot har Freddan ett jättejobb att göra med att trots förlustrader ställa ett lag på banan som brinner. Som känner sin kapacitet utan att övervärdera den.
Det sistnämnda tror jag är mindre risk, större risk då att killarna åker ut på isen med för stor respekt inför motståndet.
Vi räcker inte riktigt till i SHL men vi är där och nosar och skillnaden nedåt ÄR stor sett till kvalité. Men så är det ju det mentala också....
Det sistnämnda tror jag är mindre risk, större risk då att killarna åker ut på isen med för stor respekt inför motståndet.
Vi räcker inte riktigt till i SHL men vi är där och nosar och skillnaden nedåt ÄR stor sett till kvalité. Men så är det ju det mentala också....
+ 1
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2019- 01-31
Sputnik: Det är fan som pest eller kolera, AIK el Leksand. Leksand lär väl om inte annat kunna känna en viss revanschlusta gentemot oss sen förra säsongen.
Fast då måste vi knipa 13:e platsen, då är det upp till grabbarna att göra sitt mot Pennybridge idag för att ta ett steg på vägen.