1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1943104

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2019- 01-31
Marodören: Nej spelar inte roll. Kommer vi på 14:e plats så får vi möta vinnaren i den allsvenska finalen. Du minns inte att vi bara fick möta Leksand i bäst av 5 förra säsongen och sen direkt Karlskrona? I dagsläget AIK eller Oskarshamn och det känns som försprånget är för stort ner till resterande lag. Så helst ser jag att vi åtminstonde hamnar på 13:e platsen och får möta ett lite tröttkört lag som gått den längre kvalvägen i HA.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2019- 01-31
Sputnik: Den som däremot förlorar bäst av 5 av AIK och Oskarshamn får en andrachans mot vinnaren av den raka serien lag 3 till 8 och då är det bäst av 3 om jag inte minns fel? Så det blir en mycket längre väg att gå så jag hoppas vi som sagt hamnar på minst 13:e plats.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.