fantasilos: Drugge var ju sämst på plan senast. Är ständigt felplacerad i defensiven. Hänger inte med. Han offensiva egenskaper väger inte upp. Nu har han fått chansen iaf. Men inte tagit den.
fantasilos: Persson ser ju tvärslö ut. Kanske matchades lite för hårt i början efter skadan? Drugge blir svårt att placera i laget nu när Westerlund gjort det så bra. Även om jag personligen kan tycka att man likaväl kunnat ställa falk eller molle utanför. Drugge har dock haft det ganska tufft senaste matcherna
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.