1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1943462

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
Jag hoppas att psyket och moralen är bättre i laget än på HS. Jag vägrar ge mig!!!!!!11!1!1!1

Svarskommentarer

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
josha840: Bland det sämsta jag sett i år. Antalet gånger man misslyckas med att spela sig ut egen zom och istället bbli kvar i en till minut måste vara något slags europarekord.

En pissmatch när segern behövdes som mest
Menlöshet i mängder
Helt klart ett bottennapp av galaktiska mått

Positivt:
Blomberg!!! Kanon vad han blommar ut
Salomonsson offensivt
Palmbergs irrationella stil

Annars otroligt brunt

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
Tråkigt att vi förlorar idag - men jag tror att det kan vara räddningen för vår SHL-plats.

Nu är vi totalt avsågade i jakten på att undvika kval (vi tar inte ikapp minst 9 poäng över återstående 14 matcher oavsett hur optimist man är) och kan således också börja förbereda oss och scouta motståndet (AIK/IKO) redan nu. Vi hinner få in kval-mindset för att kunna försvara kontraktet i högsta serien.

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
josha840:

Vi kan ju inte ha en coach som är tårögd efter varje match. Agera nubben.

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
josha840: En tröst är ju att Svedberg var helt okej idag!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer