josha840: Bland det sämsta jag sett i år. Antalet gånger man misslyckas med att spela sig ut egen zom och istället bbli kvar i en till minut måste vara något slags europarekord.
En pissmatch när segern behövdes som mest Menlöshet i mängder Helt klart ett bottennapp av galaktiska mått
Positivt: Blomberg!!! Kanon vad han blommar ut Salomonsson offensivt Palmbergs irrationella stil
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
En pissmatch när segern behövdes som mest
Menlöshet i mängder
Helt klart ett bottennapp av galaktiska mått
Positivt:
Blomberg!!! Kanon vad han blommar ut
Salomonsson offensivt
Palmbergs irrationella stil
Annars otroligt brunt