Men seriöst så handlar det inte om att plocka in Pavel Rosa för en kvarts miljard för att göra sju poäng, utan att bygga någonting som inte blir en rekonstruktion igen om fem år. Och att vi tävlar på den här nivån igen redan nu är sinnessjukt starkt av föreningen och alla inblandade.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Men seriöst så handlar det inte om att plocka in Pavel Rosa för en kvarts miljard för att göra sju poäng, utan att bygga någonting som inte blir en rekonstruktion igen om fem år. Och att vi tävlar på den här nivån igen redan nu är sinnessjukt starkt av föreningen och alla inblandade.