WifstaÖstrand: Det kommer nog släppas fler handelsperioder längre fram antar jag, ser både AIK och Djurgårn planerar att sälja fler aktier. Då har man chansen att nå ut till fler potentiella köpare.
Jockz: Stor chans att fler är intresserade om/när TIK huserar i HA...Allt måste göras i rätt ordningsföljd. Först försöka med alla medel stanna kvar i SHL år 1. År 2 med förhoppningsvis större kassa förstärka laget. Ungdomslag, damlag och sociala projekt får vänta tills SHLplatsen och ekonomin känns stabil. Frågor på det?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.