OlliJanne: då är vi åtmistone 2 ...
Inlägg: 1944055
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon: Och att ens prata om utdelning på aktierna, som gjordes innan emmissionen ens var påbörjad, är inte heller seriöst. Ingen köper väl aktier i Timrå IK för utdelningens skull...klubben behöver nog alla pengar de kan få in...