Tikkare: Dom kanske kan lyssna iaf o ta till sig lite grann för vad vore Timrå utan oss fans som betalar för souvenirer o matchbiljetter!! Ingenting! Det är vad jag tror men man vet ju aldrig!!😎😎😊
Inlägg: 1944135
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Lite "Nubben luddig" artikel i ST.
Går att provläsa fram tills 08.00.
Men kanske lite svar på några frågeställningar härinne!
Går att provläsa fram tills 08.00.
Men kanske lite svar på några frågeställningar härinne!
+ 1