1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 194574

Sv: Avfärd mot Ö-vik
hassebasse: Hur fasen kunde karln sitta på den när den inte finns? Menar du den där trestegstrappan som vätter ut mot Köpmangatan som ligger vid huvudentrén? Den officiella "Domustrappan" (den långa branta upp mot Domustaket) har ju gått i graven. Åtminstone på riktigt. I våra hjärtan finns den ALLTID kvar.

Åh f-n så vi Pasi satt där han. Typiskt att man skulle dra på sig en envis förkylning just nu då. Annars hade ju kunnat steppat iväg 200m och hälsat på honom. Morsan måste ha sett han men hon känner ju inte igen han i vilket fall. För hon sa då inget till mig när hon hade vart och handlat...*suck*

PASI PASI PASI SÄG MIG MIN VÄN NÄR DU KOMMER HEM?

#3 #3 #3 #3 #3 #3 #3 #3 #3 #3 #3 #3 #3 #3 #3 #3 #3 #3 #3 #3

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.