Modano: listigt...
Inlägg: 1946301
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2019-02-14
Nisse på Mon: "Här borde Timrå släppa pucken, nu blir det bara förlängt 5-4 istället"
Fattar inte kommentatorn att det blir 6-4? hur kan han få kommentera? Basic grejjer kan man tycka.
Fattar inte kommentatorn att det blir 6-4? hur kan han få kommentera? Basic grejjer kan man tycka.