Nisse på Mon: Nu blev det ju 38 miljoner bara...😉 Fick ju betala fallskärmen på 6 miljoner till KHK, eller betala dom fick 6 miljoner mindre än de andra. Sen kan man ju undra hur stora hål det fanns att fylla sen förut. Gamla skulder? Vad vet jag? Nåt lurt är det!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Fick ju betala fallskärmen på 6 miljoner till KHK, eller betala dom fick 6 miljoner mindre än de andra.
Sen kan man ju undra hur stora hål det fanns att fylla sen förut. Gamla skulder? Vad vet jag? Nåt lurt är det!