1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614742 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1946998

Sv: Apropå nånting...
Icetea: ioförsig ganska lätt när man har bra backar runt sig.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Att det inte blir mer än en tredje målis som inte kommer få stå någonting är fruktansvärt svagt!! hade hoppats på minst ett till namn och framförallt en stabil back som kunde logga 30 min per match.. nu har vi 2 stycken backar som håller SHL klass och det är Kinnvall och Larsson, Jaalasvaara är ett osäkert kort nu när han har haft problem med hjärtat, Drugge och Söderberg får inte spela något och hur ska dom då kunna leverera ett bra spel i kvalet? falk är en stor besvikelse såhär långt och Molinder har gjort sitt på banan, får gärna stanna i föreningen och göra något annat för han brinner mer eller mindre för klubben. Tänk om Kinnvall eller Larsson åker på en skada nu i slutspurten då motståndarlagen börjar gå in i Slutspelstempo? vi får räkna med att det kommer smälla mer och vara mer kamp i varje situation än vad det har varit.. vi har inte råd med en enda skada till.. jag är orolig påriktigt!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.