1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614777 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1948615

Sv: Apropå nånting...
TIK-Lund: den absolut sämsta värvningen var Yared Hagos då han kom ifrån Skellefteå och fick ett kontrakt på 300.000 i månaden i 3 år. Det var Linkan som tyckte han gjorde en bra affär. Jävla idiot.! Sen gick det bara utför..Linkan förstörde mycket, eller ledningen förstörde mycket. Sen gick det snabbt utför. Det var ju skitkul med hockey och en annan atmosfär tyckte jag där just innan Timrå gick upp igen..och åren efter. Folk brann mer för hockeyn då. Nu finns cmore,, tvspel och annat som frestar. Synd då Timrå är en anrik fin förening som jag tycker ska vara i finrummet. Som jag sagt förrut så önskar jag en ny yngre generation tar över Timrå..ett nytänkande.!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.