1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1948645

Sv: Apropå nånting...
{8673}:
Jag tror att du får dina svar om du läser igenom supportrarnas inlägg senaste halvåret.
Sålla en del, men se helheten.
Om föreningen ska lyfta så tror jag att vi behöver få in nytt folk. De senaste 5 åren har handlat om att akut rädda föreningen

För att ta nästa steg så behöver man få in visionärer, och då menar jag på många positioner. Runt sponsorer, nya juniortränare, mfl. Jag tycker inte heller Freddan är en tränare att satsa på i längden. För mycket brister i coaching mm.

Jag vill se folk som brinner för föreningen, gärna yngre förmågor. Visionärer, nytänkare mfl.
Sedan är det viktigt att ngn ser helheten och drar i bromsen pga bla ekonomin, men hellre det än ingenting alls.

Jag saknar arrangemanget i år. Vad hände på alla hjärtans dag?? Ingenting?!

Såna grejer, gör det till en happening att gå på hockey.
Det måste gå om man hittar rätt väg.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.