1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614854 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1948670

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Andersson: vilket makabert spektakel. Och sen den där örnjäveln som står och dansar på isen? Känns lite Tjeckoslovakien anno 1987 detta.

Svarskommentarer

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Skulle vara intressant o höra match o video genomgångarna efter våra matcher.

Har vi investerat i en utökad kulram för att kunna hålla koll på alla individuella misstag och usla beslut? Den enda liga vi leder med god marginal.

Devisen att lära av misstagen måste har förvrängts till att gör om misstagen 178 gånger, kanske fungerar 179:e gången.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer