1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1948675

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Kerstin_k: tycker ändå det är lite besvärande att se Freddan stå och öppet gnälla/skrika på sina spelare under pausen. NOLL harmoni i hans beteende.

Svarskommentarer

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
{8671}: Nallarna gick ju till något riktigt bra tycker jag!! Nåra barn runt om i världen blir ju glada plus att de blev lite pengar till medicin mm!!!!

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
{8671}: han kanske är arg över alla jävla nallar som han måste vänta på ska försvinna. Jag var också arg här hemma.

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
{8671}: Håller helt och hållet med. Varför vara arg? Vi behöver självförtroende och harmoni i gruppen. Gapet hjälper ingenting i detta nu.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer