1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614865 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1948679

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Tikkare:

Spelarna borde kunna ha ett vanligt jobb på sidan om så hade vi kunnat halvera lönekostnaderna. Tror inte spelarna hade varit sämre av att jobba lite.

Nalleregnet vilken skandal. Släng in björnarna i pausen.

Svarskommentarer

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
The great one: Skandal vet jag inte. Det är 10000-11000 på läktarna. Det är snarare en folkfest där nere för sponsorer, publik och med ett gott ändamål.

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
The great one: Tänk att dom åker ner kort om folk och att vi har spelare utlånade, otroligt

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer