1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614761 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1948857

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Jockz: Jaja vi e inte bättre än så här men de ska mycke till innan Oskarshamn eller AIK rubbar oss !!!!!

Svarskommentarer

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
JonteD: det är det där ”mycket” som händer i ett kval när en strykpåse från SHL går ner och möter ett supertaggat allsvenskt lag. Det krävdes ganska ”mycket” sist vi åkte ur också, ändå gjorde vi just det. Det krävdes ganska ”mycket” då vi gick upp ifjol också. Försöker inte negga i onödan, bara lindra chocken redan nu för er med huvudet i sanden.

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
JonteD: Det tror jag inte! AIK eller Oskarshamn kommer att spela jämt med oss och då gäller det att Svedberg tar sig i kragen och börjar leverera och inte filma och dra på sig matchstraff och utv som han gör nu hela jävla tiden... Sedan måste vi ta in en till i båset som kan styra upp skiten

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.