+ 3
Inlägg: 1948898
Svarskommentarer
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Nubben har verkligen aktivt stärkt upp laget under säsongen! *Ironi*
+ 4
Laget är maxat.
Har knappt sett SHL iår och därmed inte Timrå men på pappret så har ni ändå ett lag som ska klara ett kval tror jag. Speciellt om Wedin hinner tillbaka. MEN, det måste ändå finnas lite harmoni i laget. Laget måste vara förberedda för utmaningen. Ett lugn över gruppen. Förtroende över tränarstaben.
Om ni inte har det där så kommer det gå illa.