1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1948917

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Att den här säsongen skulle bli fruktansvärt jobbig och svår har alla vetat, men det som gör ont nu är att se vilken obalans laget är i.
Först visar Brattström sitt missnöje över tränarens bortplockning öppet och tydligt.
Sedan gör Svedberg världens blunder. Efter det sågar i princip Rensfeldt sin egen målvakt i intervjun. Visst, Svedbergs smällar var helt galna men normalt uttrycker inte spelarna sin missnöjdhet över lagkamrater i media.
Nä, klubben har mycket att jobba med för att vara mentalt redo när kvalet börjar.
De får nog rensa luften när de kommer hem till Medelpad igen och TILLSAMMANS hitta en strategi. Bygga upp en målsättning för de sista omgångarna, utföra detta och komma in i en bra känsla till kvalet. Vi är bara drygt tio matcher ifrån det hela vår säsong handlar om, överleva kvalet.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.