1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1949029

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Ja det går inget vidare för oss nu, men vilken jävla bajskastning det har blivit här inne (värre än vanligt).

Vem fan vet vilka spelare som kommer att utvecklas och vilka som har peakat? Vem trodde att Wedin skulle vara SHLs skyttekung innan han blev skadad t.ex? Professionella scouter har fel om spelare oftare än dom har rätt. Ändå hånar ni varandra för varandras åsikter? Lägg ner, ingen här har en jävla aning egentligen.

Svarskommentarer

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Öndulat: Jo jag vet, kolla min profilbild, jag är pilot.

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Öndulat: håller med dig. Dumt av mig. Frustrationen tog över hand

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Öndulat: Vi håller samma nivå härinne som laget, paralellprocesser kallas det.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.