1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1949155

Sv: Apropå nånting...
{4606}: Tråkigt att det inte finns mer tro på och känsla för Timrå, även om det inte är hans moderklubb, men alla ser om sitt eget hus vid den här tiden på året. Men annars grattis Skellefteå, dels så lär dom inte behöva fixa bostad eftersom familjen äger många fastigheter i Skellefteå, sen får dom in någon som kan snubbelfinten. Personligen tycker jag att HA hade varit bättre för honom, svårt att se honom i en ledande roll i SAIK nästa säsong, i Timrå känns det som om att han genom åren av olika anledningar har haft en gräddfil och fått en roll han inte förtjänat alla gånger. Blir tuffare i SAIK..

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.