1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1949156

Sv: Apropå nånting...
Röda Tallen: ja för vi har ju så många alternativ att välja på va? fullkomligt kryllar ju av centrar i laget... dessutom har han gått ut i ST och dementerat dessa rykten. "Det stämmer ej. Allt som gäller kontrakt tar jag och agenten efter säsongen. Nu fokuserar jag på Timrå och inget annat", skriver Jacob Olofsson.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Ja jag tycker vi har en hel del centrar l laget faktiskt. Dock saknar vi en förstecenter. Men någon sådan är ju inte Olofsson heller.
Är han klar för Skellefteå så skulle jag hellre köra med någon av följande spelare istället för Olofsson som center:
Palmberg
Rensfeldt
Madsen
Berglund
Molinder
Boyce
Blomberg
Christoffer Jansson

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.